Cabinet C - Creative Collective
do 26.09 09:00

Facebook Ads - Getting Started

Facebook is nog steeds ongekend populair. Met zo’n 7,1 miljoen actieve gebruikers in België, blijft het veruit het grootste sociale media kanaal. Facebook Advertising is de dag van vandaag geen overbodige luxe voor je onderneming. Maar haal jij wel alles uit je Facebook marketing en de content die je post?


In onze Cabinet College: Facebook Ads - Getting started leer je de basisprincipes van het Facebook advertising-platform en hoe je een succesvolle campagne kunt opstarten en managen.

Bovendien krijg je in de drie uur durende opleiding insights over welke content werkt op Facebook en welke niet. Wie vandaag waardevolle, relevante en engagerende content maakt, heeft een streepje voor. Want niet alleen een juiste targeting doet mensen klikken, ook de inhoud is belangrijk.

Voor wie?

Voor ondernemers, organisaties of bedrijven die geen of weinig ervaring met Facebook Advertising hebben, een campagne willen opstarten die écht werkt en sterke content willen maken die effectief gezien wordt door de doelgroep.

Aanvullend op deze training vindt op 5 november de vervolgtraining Facebook Ads - Next Level plaats. Hierin komen de meer advanced strategieën zoals retargeting, de Facebook pixel en conversie advertenties aan bod. We graven dieper in de contentstrategie voor Facebook.

Inhoud

Na deze Cabinet College weet je exact:

  • hoe je succesvolle advertenties opzet en daarmee de beoogde doelen bereikt.
  • hoe je de gewenste doelgroep bereikt door juiste targeting.
  • hoe je op een snelle manier de juiste fans en followers aantrekt.
  • welke content werkt om een maximaal bereik en engagement te behalen.
  • wat de belangrijkste do’s en don’ts zijn bij het maken en posten van je content.

Deze Cabinet College is een mix van onze expertise en hands-on voorbeelden uit de dagelijkse werking van Cabinet C. De training biedt plaats voor maximum 25 personen. Zo is er ruimte om vragen over eigen campagnes en content aan onze experts te stellen.

  • donderdag 26 september
  • 09:00 - 12:30
  • €175
  • De Krook
    Miriam Makebaplein 1
    9000 Gent

Programma

  • 09:00 Ontvangst
  • 09:30 Facebook Ads - Dimitri De Veerman
  • 11:00 Pauze
  • 11:15 Contentcreatie - Isabelle Aubert
  • 11:45 Facebook Ads vervolg - Dimitri De Veerman
  • 12:15 Q&A
  • Dimitri De Veerman

    Dimitri De Veerman is Digital Marketing Manager bij Cabinet C en zit aan de knoppen bij het runnen en lanceren van FB Ads voor onze klanten. Met zijn acht jaar lange expertise is het zijn doel om zoveel mogelijk mensen en bedrijven wakker te schudden in dit digitale tijdperk.

  • Isabelle Aubert

    Isabelle Aubert is een ‘digital kid’ pur sang met ervaring bij o.a. Sanoma en Studio Brussel. De passie van onze Digital Marketeer ligt in alles wat met digital content creation en storytelling te maken heeft. Tijdens deze training deelt ze haar inzichten en ervaringen om de content op de Facebookpagina van je bedrijf te optimaliseren.